YavruKartal1903 Guzel_ailem Bende 25+3teyim İlerleyen aylarda büyüyor sanırım bilmiyorum tam olarak. Ama su fazlalığı sorun yaratır mı dediğimde karnın büyür dedi.
Guzel_ailem YavruKartal1903 suan normalim karnımda tam yani 6aylık bir karın ama seker oluncamı su çok oluyor
Neslish8 Kızlar, benim de suyum çok fazlaydı, doktorum bebekten kaynaklı bi sorun görmediği için, açlık ve tokluk ile takip etti. Onlar normal çıktığı için de yükleme yapmadı. Ve suyun fazlalığının oluşturduğu riski şu şekilde açıkladı doktorum; rahimin belli bir kapasitesi var, eğer su fazla olursa rahim max kapasiteye ulaşır ve bebek yeterince büyümediği halde rahim ben artık oldum doğabilirsin sinyali verir. Bu da erken doğuma sebep olur. Suyun fazlalığı şekerle doğrudan bağlantılı, O yüzden şekeri sıfıra indir. Tabi ben çok minik kaçamaklar yapsam da, sıfıra yakın hale getirdim. Siz de yaparsanız , haftanız erken olduğu için normale dönüceğini düşünüyorum. Hepimize bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Allah 🙏🏼
YavruKartal1903 Guzel_ailem Ailenizde şeker olup olmamasına pek bakmıyor maalesef. Korkmayın doktorunuzu dinleyin. Doğru yönlendirmeyi yapacaktır mutlaka. Her gebelik farklı seyreder çünkü.
Neslish8 Guzel_ailem ben bişe öneremem tabi, ama kendi deneyimim şekeri kestiğim için suyumun normale döndüğü. Doktorumun önerisini uyguladım 🤷🏼♀️
NimetDilmen Benim şekerim var ve suyum fazla. Bebeqe bi zararı varmı peki dediqimde yok umarımda böyle olur dedi net knusmadı. Benim karnımin sisebilceqini söyledi ama 22+3 üm qöbeqim pek belli olmuyo kabız olmadqm zamanlarda
Kahramanlar Guzel_ailem senin yüzünden forum sallanıyor post açmışlar adına kızcağızı üzmüşsün bir anneyi kırmışsın hepimiz anneyiz ve hamileyiz hassas olalım
Fatoszeynel Guzel_ailem şeker yapan şeyleri bırakırsanız, tabi doktorunuzada danışın derim herkesin bünyesi farklı sonuçta.
Guzel_ailem Kahramanlar benim yüzümden niye.. Üzülmüş öylemi cokta tın önce adam olsun sonra ne konuştuğuna dikkat etsin
Caqlasu Guzel_ailem Bende anlamadımki benim suyum sınırdaymış. İnternetten hep baktım suyun sınırda olması azaldıgı anlamına gelıyormuş 😔 Doktor şekerden olabilir dedi yarın şeker testi yapılacak bakalım. Kafam o kadar karışık ki..