Kızlar merhaba ben Bitliste yaşıyorum eşimin tayini dolayısıyla. Bugün doktor kontrolünden geldim ilk gebeliğim ve başından beri hep kontrollerimi özel hastanede oluyorum doktorum sağolsun çok ilgili ve işinde de iyi. Bugün özel hastaneye doğum ücretlerini sordum ve normal doğumun 82 bin TL, sezeryan ise 98 bin TL dedi ve açıkçası bana çok fazla geldi. Şuan 27 haftalık gebeyim ve aktif siğilim olduğundan yüksek ihtimalle zorunlu sezeryan olacağım. Fakat devlet hastanesinde herhangi bir doktor takibinde değilim 6 haftalıkken ilk kontrolüm sadece Bitlis devletteydi o da ne yalan söyleyeyim hiç içime sinen bir hastane olmadığı için ondan sonraki tüm kontrollerim özel hastanede oldu. Fakat bugün o fiyatları duyuncada devlette mi sezeryan olsam diye düşünmedim değil 😅 son ana kadar tüm kontrollerim tekrar özel hastanede gerçekleşse ve doğumu devlette yapsam diye düşünüyorum fakat bu kabul edilir mi doktorlar tarafından bilmiyorum. Bir fikirr verin lütfennn aklım çok karıştı