Merhaba , ben gebelikten önce psikiyatri ilacı olarak paxera kullanıyordum.gebeliği Öğrendiğim gibi doktorumla görüştüm ve bebek 3 aylık olana kadar ilaca ara verdik. Ama hala anksiyetem ve paniklerim devam etmekte. Bu durumda ilaç kullanan varmı? Şuanda 15 haftalık hamileyim