Bebek10 ben ilk aylar kendimi tuttum ama 3 ay sonrası dışarıdan etsizlerden defalarca kez yedim sürekli ekşi ekşi yemek istiyordum halende öyleyim sadece dürüm olarak yemedim eve sipariş verip yeşillikleri güzelce kendim yıkayıp dürüm yaptım dışarıda yıkanan yeşillikleri tercih etmeyin evde yerseniz birşey olmaz