Bende 3 ay önce orda doğum yaptım,Bülent hocanın hastasiydim ona gelene kadar 7 8 doktor degistirdim ama son 3 ayım onla geçti mükemmel bı normal doğumla oğlumu aldım kucağıma. Harika bı doktor üstelik ben kırk yaşındayım 18 yıl sonra yaptım bu doğumumu bana doktordan çok abi arkadaş oldu gözü kapalı güvenibilirsin son haftalarda tansiyon problemim çıkmıştı akşamları mesaj atardı Merve kuzum nasılsın diye. Hastane keza hemşireler de böyle 39 haftada saat 9da suni sanciyla doğumu başlattık akşam 9 da doğum yaptım 12 saat boyunca hemşireler devamlı ilgilendi motive etti muayene ederken bile müsaadenizle diyip canım acıyor diyince özür dilerim diyip çok güzel davrandılar doğduktan sonra gelip nasıl emzirmem gerektiğini anlattı ebe.uzun oldu kusura bakmayın bende hamileyken çok doktor hastane aradım burda umarım faydalı olmuştur