Camlicagizem Fatmaa123 Valla canım ben pek model falan bilmiyorum normal şişle ortaları düz kenarları şeritli pofuduk battaniye benimki😂🙈
Fatmaa123 Minikkalbimm bende bilemedim canım ama sadece zıbınla kalmaz emin ol bişey daha giydirirsin üstüne
Minikkalbimm Fatmaa123 uzun kollu ince şeyler almaya çalışıyorum ama işte doğunca anlar mıyız usudugunu bilemiyo insan sanırım biraz okumak lazım bununla ilgili
Fatmaa123 Burcuctn benim annemde hiç duramıyor bide beşik var bizde beşik yapacak annemler 40ı cıkınca 😊
Duyguxx Busran canım benim son adet 12 Kasım. Bugün 17+5 günlük oğluşum. Doğumum 20 Ağustos doktorun söylediği 😊 benim tarihe göre hesaplayabilirsin
Sema4107 Camlicagizem benim bir haftadır inanılmaz hareketli ne zaman uyuyor uyanık yer değiştirdiği tekme attığı herşey hissediyorum çok hoşuma gidiyor içim rahatladı biraz yaramaz olacak benim kızım galiba 😂😂
Camlicagizem Sema4107 Maşallah bizimde ultrason da öyle ama küçük hareketleri hariç daha tam olarak hissedemediğim için 2 hafta daha beklicez sanırm🤗 sizin kaç haftalıkta bukdar net hissediyorsunuz 😁
Sema4107 Camlicagizem 17+3 olduk ama bir haftadır çok net etrafımdaki herkes hissetti karnıma koyunca 😊