Uurbsra Fatmaa123 bana da 11. Haftada söylediler cinsiyeti erkekse pek yanılmıyorlar şuan 18 haftalığız💙🙏🏻 Ufak tefek aldım😜 bana göre öyle eşime klsa yeter😂
Fatmaa123 Uurbsra banada canım 11 de erkek dedi 17 dede erkek dedi aldım bikac şeyi erkek bebegi giyebilcek şekilde bazılarıda kızada olur inş değişmez bende degistirmek zorunda kalmam
seyma281015 Eltimden haber bekliyorum😄 onun bir oğlu var benim de bir kızım var. İkimizde hamileyiz. Benim bebişim erkek, onunki de kız olursa kıyafetleri değiş tokuş yapacağız 😄
Nisansimge Fatmaa123 Daha önce bi erken doğum yaşadım şimdi korkuyorum önceden aldım bir çok şey hepsini dağıtmak zorunda kaldım
Fatmaa123 smyyedmr54 ya ben cok fazla aldım ama erkegede kızada olur renkler almıstm cinsiyeti öğrenmeden şimdide öğrendim alıyorum yavas yavas
Esranrogz Yaa benimde doğum 25 temmuz dedi doktor ama içimde bi his babişiyle aynı gün doğucak gibime geliyo 10 ağustos 🥰🥰
kuman7536 Nisansimge nedense hamilelere moral vermek mutlu etmek yerine canını sıkan daha çok oluyo etrafında. ben etrafa tıkadım kulaklarımı herkese tavsiyemdir 👍👍
Merveee1 Fatmaa123 çok erken ilk gebeliğinde de öyle yaptım açıkcası 8. Ayda ütüsünü yapıp çanta hazırladım belirli zaten Doğum yapacağım tarih sezeryan olacağım .
Camlicagizem Sema4107 Bizimde 22 Ağustos’tu tahmini ama Kuzucuk 9 gün önden gidince 14 Ağustos a çekildi 😂