Selam kızlar ,🌸
Geçen hafta erken gebelik testleri hep silik çıktı 3 tane yaptım 3 ünde de her yaptığımda bir tık koyulaştı ama kıpkırmızı olmadı. Bende sağlık ocağına bu salı sabahı kan testi yaptırdım ertesi gün beta hcg 275 çıktı.
Muayeneye erken gitmek istemiyorum ilk doğumdan kaynaklı alttan muayene falan eder diye daha ona hazır hissetmiyorum tekrar sağlık ocağına gidip kan vericem ama bana ebe şubatın ilk haftası gel yapalım dedi beta 2 günde bir artmıyormu ? Değer sağlıklı mı artıyor bunu anlayabilirler mi 1 hafta sonrada kafam çok karıştı yardım edermisiniz