Kızlar doktoruma randevu istemek için yazmıştım o da bana pazartesi sabah 8 de aç susuz gel doğumunu yaptıralım dedi mecburi sezeryan olacağım rahatsızlığımdan dolayı ilk gebeliğim yanımda kimse yok gurbetteyim doktor öyle deyince başladı bende bi ağlama daha beşiği yok emzik biberon bunların hiç biri yok nasıl yapacağım tek başıma çok telaşlandım ağlamam durmadı lütfen öneri verin ne yapacağım sezeryan sonrası