Malzemesi sunta olan Hiçbişey almayım derim yatağını mdf aldım taş gibi duruyor sunta dolap aldım pişman oldum onara onara onu da mdf ceviz vs alsaydım bunları yaşamazdım .Görünüşte odalar çok güzel ama malzeme kalitesi güzel olmuyor buna dikkat edin yeter hangi marka olursa olsun.