Korkulacak bir şey yok bebeğim 33.haftada 2.700gr çıktı. Şekerim yok her şey temiz. Ki ilk bebeğim 40 haftada 3.115gr doğdu onun gelişimi farklıydı. Yani genetikten gelebilir ya da gebelikte iyi güzel beslenmişsindir ve bebeğine katkısı olmuştur. Mesela ben düzenli beslendim protein yedim, çokça süt ürünü, kabak çekirdeği ve vitaminlerimi kullandım o yüzden sıkıntı yapılacak şeyler değil. Gelişim geriliği olmasın böyle şeyler normal. Suyu da yerindeyse rahatla.