Masalmom_ Arkadaslar bugun ilk kontrole gittim 6+3 kese vardi ama bebek yoktu 2 hafta sonra gel dedi tekrar bebek ve kalp atisi icin Gormem gerek miyormuydu bebegi ya Goreyim diye gec gittim ama yine gormedim bi bakar misinz
Masalmom_ kubrasjsjs ultrasom kagidinda o isaretlenen yerin degeri yazyr simdi gordum canim 19.96 mm diyor bu mu
Masalmom_ asil15 Allah anali babali buyutsun insallah Salihlerden eylesin Benimde bir kizim var saglikli hayirla onun bir erkek kardesi olmasini istyrm Ama tabi Allah ne derse o kiz da olsa cok sevinirim Saglikli hayilro olsunlada🫠
aogoya Masalmom_ bende aynı şeyi yaşadım 6 haftalık keseyi gördük 8 de bebekle kalp atışını bide çok azıcıktı kalp atışı zor duyduk telaşlanmayın sağlıklı bir gebeliktir inşallah