sunbloom123 bende ilkinde korkmuştum açıkçası ne oluyor diye. Ama sonra rutin oldu. Nstde taşikardi sınırında çıkıyordu kalp atımı. Serum takıyorlardı. Serum sonrası tekrarlanan nstde de normal çıkıyordu. Dediğim gibi her kontrolümde böyle oldu. Serum sonrası normale döndüğü için bir sorun olmadı