Selam kızlar. 17 Kasımda bos gebelikten dolayi operasyonla kurtaj oldum. 23 Aralık ilk adetim gerceklesti. Sonrasinda 16 ocakta yani 24 gun sonra tekrar adet oldum. Normal adet dongum 28. 3. Adetimi ne zaman olurum bilmiyorum. Yumurtlama zamanim ne zman olur onu da hesaplayamadim. Sizde durumlar nasil oldu duzene ne zman bindi bu ay kaç gun olur dongüm. Bilen var mi?