Merhaba kızlar 🌸
Ben yaklaşık 2 yıldır gebelik istiyorum, Polikistik Over Sendromum (PCOS) . Yaklaşık 108 gündür adet olmamıştım. Doktorum adet söktürücü olarak Duphaston verdi ve kutuyu tamamen bitirdim.
İlacı bitirdikten sonra yaklaşık 3 gün önce peçeteye çok az kan geldi. Sonra pijamama hafif kırmızı kan oldu ama çok azdı. Ardından kahverengi akıntıya döndü. Şu an da hâlâ arada kahverengi akıntı geliyor ama normal adetimde olduğu gibi bol, kırmızı kanama olmadı.
Doktorum “adetinin 3. günü gel” demişti ama bu yaşadıklarım adet sayılır mı emin olamadım. Sizce bu şekilde gelen kanama adet olarak kabul edilir mi, doktora gitmeli miyim? Cevaplarsaniz cok sevinirim