Kızlar 38+5 haftalığız bebeğimin kilosu 3900-4000 doktor haftaya doğuma hazırlıklı gel dedi suni sancı verecek muhtemelen kendi sancımla gitmezsem. Mantıklı mı kabul etmeli miyim bilmiyorum normal doğum yapmak istiyorum ama korkuyorum. Beklersem kabul etmezsem de kilosundan ötürü sezaryene döner muhtemelen ne yapmalıyım ?