damlaa51 Kızlar kimyasal gebelikten sonra doktor klomen ve çatlatma iğnesine başlıcak sizce başlamalımıyım ? Sonuç alan var mı
Cekonomiiisstt damlaa51 3 kimyasal sonrası famara + ovitrelle ilk denemede sonuç aldık 23 haftalık olduk 🐣 Kimyasal yaşadıysanız yumurta takibi önemli başlamalısınız