suragungor Kizlar 38+3 te dogum planlamisti doktorum ama 37 de almaya karar verdi tansiyonumda oynamalar olmaya basladigi icin 6 gun sonra allahin izniyle doguruyorum hem cok heyecanliyim hemde sanirim biraz korkuyorum 🥹
bilgis suragungor rabbim güzelle iyilikle sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰 hiçbir annenin kucağı boş kalmasın 😍🤩😘
meltemerennn suragungor ayy çok heycanlı inşallah sağ Salim alırsın kucağına bizi de doğumdan sonra düzelince bilgilendirrrr nasıl geçti nasıl oluyor tecrübelerinle
suragungor bilgis amin insallah cok sagol canim rabbim bekleyen herkese bebegini saglikla kucagina almayi nasip etsin isteyen herkesede nasip etsin insallah🙏🏻
suragungor meltemerennn tesekkur ederim canim kendime gelir gelmez sureci anlaticam insallah pozitif bir dogum hikayesiyle gelebilirim🥹🌸
iyiliktozu suragungor sağlıkla sıhhatle sorunsuz sıkıntısız kavuşalım inşallah evlatlarımıza canım.🤲🏻 Benim doktorum da 38+1 e gün vermişti. Pazartesi 37+1 e çekti. Kolestaz sebebiyle sanırım. O da kesinleşti. Ben de çok tedirginim. İnşallah ciğerleri tam gelişmiştir ve şeker ve kolestaz yavruma zarar vermemiştir🤲🏻
suragungor iyiliktozu kotu dusunmeyin insallah saglikla gelsin bebisiniz sizin kac gununuz kaldi gun yaklasinca cok degisik oluyormus gercekten nedensiz bir hungur hungur aglama istegi var icimde dudagim ucukladi stresten😂
iyiliktozu suragungor ben de dün ağladım. Bugün aradı doktorum. Yarına aldı ameliyatı. İlacın kaşıntıma etki etmediğini duyunca. Risk almayalım dedi. Yarın 36+5 olucaz çok korkuyorum ama elimden ne gelir. Teslim oldum Rabbime. Lütfen dua edin bize🤲🏻
Seloloo suragungor 5 güne de ben doğuruyorum allahın izniyle. Allah yardımcımız olsun bacım inşallah 🥹🤲🏻
suragungor Seloloo ayy cok az kalmis sizinde insallah saglikla doguralim kolay dogum diliyorum agrisiz sizisiz guzel bir dogum olsun insallah🙏🏻🌸
suragungor Ozgulkcr01 tesekkur ederim sagolun 3 kilo su an doktorum aslinda 38+3 de aliriz demisti ama son gunlerde tansiyonumda dalgalanmalar olmaya basladi senide bebegide riske atmayalim haftaya alalim dedi ciger gelistirici ignede olmustum 2 doz insallah bir sikinti olmaz kuvoz sureci yasamayiz
iyiliktozu suragungor Ahh ne güzel. Ben ciğer geliştirici de olamadım. Şekerim var insülin kullanıyorum. Şekerin çok yükselebilir dedi.
suragungor iyiliktozu ayy uzulmeyin 36+5 te gayet iyi insallah hicbir sikinti yasamadan saglikla kucaginiza alirsiniz bebisinizi kuvoz sureci yasamayacaginizi dusunuyorum dualarim siziinle insallah hayirlisiyla saglikla kavusun bebisinize 🙏🏻