Hayalalya12 Ya ben anlamadım bi var bi yok/ idrar kültürü verdim temiz çıktı , dün idrar verdim gene poztf çıktı protein sebebi ne
mine18 Hayalalya12 merhaba idrarda protein tek başına tehlike değil ve onun da seviyeleri var sizin kaç artı olarak görünüyor tahlilinizde? Bol su içmeye dikkat edin protein kaçağı ile birlikte yüksek seyreden tansiyon tehlikeli. Hem protein görüp hem tansiyonlarınız art arda yüksek çıkıyorsa gözde bulanık görme bi anda artan ödemler varsa kadın doğum acile direkt başvurun preeklampsi açısından değerlendirmek gerekebilir. Haftanız nedir?