anneoluyorm Kızlar ben hiçbir şey yiyemiyorum hiçbir şey. Doktora yarın gidicem biraz büyüsün diye bekledim. Çok üzülüyorum kesinlikle mide bulantımdan yiyemiyorum. Sürekli midem kalkıyor. Ben ne yapacam bebek ne yapacak bu şekilde çok üzülüyorum
gizemli00 anneoluyorm bebek kaninizdan besleniyor diye biliyorum hastaneye gidip serum taktirabilirsiniz birde artık doktorlar kafalarına göre mide bulanyi ilacı vermiyorlarmiş doktorum söyledi kan alıyorlar duruma göre bakıyorlar bana az ama sık sık yememi söyledi şu susamlı galetalar varya ondan tukebilirsiniz çubuk kraker vs bol su içebilirsiniz ilk başta mideniz kötü oluyor ama sonra diniyor geçmiş olshn sizi o kadar iyi anlıyorum ki dualarım sizinle 🤲🤲🤲🫂🫂🫂
papatyakokulugece anneoluyorm hamilesin diye sürekli birşey atmana gerek yok ağzına o senin kanından besleniyor zaten hafif şeyler ye bulantı ilacı kullanıyor musun
sym_yc anneoluyorm ben de öyleydim 9 kilo verdim ama bebekler sağlıklıydı dert etmeyin onlar besleniyorlar