Selamlar herkese. Hamile olup doğum yapacaklara Allah yardım etsin. Öncelikle sorum kızımı 30 haftalık doğurdum. 2 ay kuvezde kaldı. Şimdi doğumundan itibaren Şubat’ın 5nde 18 aylık olacak ama yürümüyor. Yani kendisi ayağa kalkıyor elinden tutunca yürüyor ama kendisi yürümüyor. Ve bu durumdan çok korkuyorum. Yaşayan var mı ?