Günaydın Canım Anneler,
Merak ediyorum da eşinizi bir yemek olarak nasıl tanımlardınız? 😅 Yani eşiniz bir yemek olsa sizce hangi yemek olurdu? Mesela
Zeytinyağlı Yaprak Sarma (Aceleye gelmez, sabır ister)
Kuru Fasulye (Her gün yesem bıkmam ama fazla kaçırınca gaz yapar)
Kebap (Biraz uğraştırır ama sonra yemelere doyamazsın)
Makarna (Her haliyle, her sosuyla ayrı ayrı mükemmeldir)
İçli Köfte (Sürekli doludur, hep homurdanır, eninde sonunda en ufak bir şeyde patlayabilir)
Mantı (Tek tek tek uğraştırır, sonunda bu kadar uğraştığıma değdi mi sorusunu akıllarda bırakır)
Karnıyarık (Rahattır, kafasına hiçbir şeyi takmaz ve herkes onu sever)
Alinazik (Biraz nazlıdır ama sonunda buna değer dedirtir)
Güveç (Hiç uğraştırmaz, doyurucudur oh be dedirtir)
Dolma (Mevsimindeyse tadından yenmez, değilse bir halta benzemez)
Sushi (Seven çok sever ama sevmeyen de nefret eder)
Pizza (Ne ararsan var, ye ye doymazsın)
Hamburger (Her ortama uyum gösterir)
Patates Kızartması (Yanında olunca her şey daha güzel)
Acılı Taco (İlk lokmada bile yakar, sonra pişmanlık getirir)
Veya benim aklıma gelmeyen bambaşka bir yemek de olabilir 😋 Açıklamasıyla yazar mısınız?
💬 Yorumlarda buluşalım.