Esra-4151 Selam arkadaşlar, Haftamdan beri karın ve kaşık ağrısı çekiyorum şuan 27+4 deyim bazen tüm gün olmuyor bazen tüm güm oluyor ama hiç bir şey fayda etmiyor geçen hafta hiç olmadı dedim heralde geçicek 2 gündür yine kasık ağrılarım başladı idrar da enfeksiyon çıkmadı ama Tetanoz olduktan sonra crp yükseldi 23 e düşmedi düşmeyince antibiyotik başladık aşı öncesinde de 12 ye kadar çıkmıştı bunun etkisi varmıdır kasık ağrımda bilmiyorum doktor antibiyotik verdi ama geçer mi acaba düzenli magnezyum da kullanıyorum daha ne yapabilirim bilmiyorum benim gibi olan varsa çözüm bulabilen merak ediyorum bazen acaba bu sancı mı diye de korkuyorum
happyfuture Esra-4151 canım bende aynı durumdayım gece yatmadan önce karnıma zeytinyağı sürüyoruz ve bezle sarıyoruz sabaha ağrı kalmıyor azalıyor 2 gündür bende bu şekilde idare ediyorum doktora gideceğim
Esra-4151 happyfuture bende deneyim ben doktora söyledim bi sorun yok olabilir dedi ama içimde hep bi korku oluyo ağrı girdikçe Banada haber eder misin doktor ne dedi size