marmanena 27 haftalığım hala bir isim bulamadık kızlarr,anlamı güzel herkesin koymadığı erkek isimleri önerirmisiniz,ama lütfen çok marjinal olmasın 😂erkek bebeğin ismide zor ,kıyafetide zor ,bütün sistem kızlar üzerine kurulmuş bişeyleri başarmışız 😂
Rose_07 marmanena Bende çok zorlandım hep aynı isimler vardı. Sonra birgün TV de Ekin ismini duydum hoşuma gitti. Chat GBT de öyle güzel tanımlamışki ismi beni cezbetti. Ekin: Toprağın bereketi yeniden doğuş. Bir tohum toprağa düşer ölür gibi olur ve tekrar hayat bulur. Yanınada Ege ekledim. Ekin Ege olacak Allah’ın izniyle :)
Fatmanurduru marmanena 38+2 halen tam anlamıyla içimize sinen bir şey bulamadık. Alp ve doruk arasındayız bizde.