Nerdeyse iki haftaya yakındır sinüzit ile savaşıyorum resmen. Son zamanlarda daha iyiyim ama dün minik bir kerelik kahverengi bir leke gelince acile gitmiştim crp 27 çıktı. Kbb normalde bana antibiyotik iğne vermişti Novosef adında. Ama daha 10 haftalık diye kullanmamıştım ateşimde olmayınca. Dün leke ve crp de yüksek olunca bi endişelendim. Acaba bu antibiyotik iğneyi kullanmalı mıyım küçük haftalarda kullanan oldu mu ?