rukiye299 Merhaba doğum sonrası korse önerileriniz hangisidir bel korsesimi yoksa termal şeklinde olan şortlu mu
sevacano rukiye299 bence şortlu olanlar giy çıkar haraketi kısıtlar normal belden olanlardan alıcam ben yorumlarına girip baktığımda herkes doğumdan sonra kullandığını belirtmiş memnunlarış fiyatı da uygun
kaanelif_ rukiye299 bence şortlu zor olur belden daha iyi diye düşünüyorum bende öyle kullandım yamunanın vardı onu kullandım , tayt giymiştim onuda kullanmaya devam ettim
aslicancan Korse öneriliyor mu kızlar normal doğum dan sonra mı kullanıyorsunuz hic bir bilgim yok bende bekleyeyim bari 🤭
sevacano zeysah linki nasıl koyulur bilmiyorum canım ama direk lohusa korse yaz çıkıyor 2binden fazla yorumları var siyah rengi çıkıyor bende direk onu anlamayı düşünüyorum instagram bu konuda guvemıyorum ya herkes iş birliği yapıyor çöp şeyleri uçuk fiyata satıyorlar
Nazli_3009 Bel korsesi aldım “yamuna” marka o kadar kaliteli ki çok memnun kaldım sürekli reklamı yapılan ucuz diye trendyolda satılan korselere boşuna para vermeyin 2 güne çöp oluyorlar ama bunun kumaşı vs çok kaliteli önerdiğim kimse pişman olmadı
ucuncugeliyo Nazli_3009 ben diger dogumlarimda kullanamdim ama bunda kullanmak istiyorum gobek kaliyo cunju ama emzirme doneminde beni oyle bi sicak basiyor ki ozellikle karin bolgesinden nasil takarim hic bilmiurojm bez bağlamayı denedim o bile gerdi beni dayanamadim. Siz hic sicaklamadiniz mi
bsrbrkysr184_ Nazli_3009 kızlar bunun cırtlısını alın ilk doğumunda hem cırtlı hem bundan vardı bu oturup kalkarken fln yukarı toparlanıyor için teliyle ise bilemem ama cırtlak daha rahat oldu Markasını hatırlamıyorum 5 sene önce kullandım şimdi arkadaşım önerdi onu alcam cırtlak kullandığıma benziyor
21rose21 miniginannesi__ sezeryan doğum yaptım ve bir kaç saat sonra takmaya başladım. Göbek bölgem pek yok diyebilirim. Çok işe yaradı. Doktorum da önerdi ama bu çıt çıtlı olanlardan değil bantlı olanlardan önermişti.