sibely12 Günaydınlar herkese dün kontrolüm vardı 12+5 ti fakat oturduğu için hiç bişekilde görülmedi kese şekline göre cinsiyet tahmini yapabilirmisiniz
fatmayzgn sibely12 kese yuvarlak olursa kız derler şekilsiz yada fasulye gibi olursa erkek olurmuş benim fasülye gibiydi erkek 🤭
sibely12 yeliz1923 ya gerçektenmi çevremdeki herkes eşimde dahil kız diyo 2 yaşında oğlum var ondada herkes erkek demişti erkek oldu çok merak ediyorum tabi önce sağlık ama ister istemez meraklanıyo insan 🤭
sibely12 fatmayzgn benim oğlumdada kese şekilsiz fasulye gibiydi bu yuvarlak her gören kız diyo inşallah tabi allahım hayırlısını sağlıklısını nasip etsinde bir oğlan olunca bide kız olsa fena olmaz 🥰
sibely12 yeliz1923 inşallah allahım hayırlısını sağlıklısını nasip etsin kız erkek farketmez ama kız olunca erkek erkek olunca kız da olsun istiyo insan 2 duyguyuda tatmak istiyoruz 🥰