Selam kızlarım annem menopozda 2 yıldır adet görmüyor. 1 seneye yakın idrar yaparken yanma yaşıyor kadın doğum rahmin temiz diyor üroloji sıkıntı yok diyor dahiliye bişey yok diyor kan verdiğinde crp değeri 18 lerdeydi. Farklı antibiyotikler kullandı hala geçmedi. Bir şey yoksa neden bu şikayeti var kadının anlamıyorum. Tansiyon hapı kullanıyor bildiğiniz doğal yöntemler var mı yada aynı şikayeti yaşayan nasıl geçirdiniz bu durumu çok üzülüyorum