Merhaba kızlar size aklıma takılan bir şey soracağım , normalde aşı karşıtı biri değilimdir ilk bebeğimin tüm aşılarını yaptırdım fakat ilk bebeğime hamileyken sadece tetanoz aşısı olmuştum , tekrar hamileyim, şimdi gebe anneler için 3lü karma aşı çıkmış içerisinde tetanoz boğmaca ve difteri varmış bunu yaptıran anneler var mı ? Ben tetanoz aşım hala geçerli olduğu için ve açıkçası başka bir aşı yaptırmaktan korktuğum için biraz çekiniyorum , siz ne düşünüyorsunuz ? Olumlu olumsuz görüşlerinizi bekliyorum