Kızlar bir hafta önce influenzadan hastaneye yattım damardan da idrar yolum olduğu için antibiyotik verildi desefin adı enfluvir vs yattığımda değerlerim normaldi hastaneden çıktım perşembe günü cuma gününden beri kaşınıyorum ellerim ayak tabanım göbeğim alt ast testi yaptırdım salı günü yüksek çıktı alt 84 ast 72 dün özel laboratuvarda safra asidi testi yaptırdım açlık 8,90 tokluk 5,60 çıktı kaşıntım var böyle birşey başına gelen var mı 34+6 günlük hamileyim