Sudedemirer Doktor doğuma alabilirim dedi doğuma alınırsam küveze girermi bebeğim 10 gün ilerde gidiyordu 34+5 te 2800 dü şuanki kilosunu bilmiyorum
elinaz1 Sudedemirer benim de erken doğum olabilir dendi 35+3 te bebek 2700 dü kilosu iyi yanına verebiliriz demişti . Tabi dr insiyatifi ve bebişin sağlığı önemli canım . sağlıklı sıhhatli olsunlarda
mutlubalik Sudedemirer benim bebeğim 2700 gr doğdu ertesi gün eve geldik ama 37+5 te doğum yaptım. Genelde kilosuna , solunumuna , başka bi problem var mı ona bakıyorlar
edudu 34 haftalik dogmustu kizim. 2800 du ams solunum sıkıntısı vardı. 9 gün kaldi küvezde. Simdi 4.5 yasinda kreste butun arkadaslarindan uzun ve daha yapili. Erken dogan bebekler cabuk toparliyo bence.
hizlivecocuku Sudedemirer merhaba hayırlımolsun doğum yapmışsınız kaç kg doğdu bebişiniz bi de cinsiyeti neydi