mervub Merhaba ben istanbulda hem şişli memoriala gittim hem bahçeciye gittim. Memorialde Semra Kahraman var seni hiç muayene etmiyor ama dosya üzerinden tedavilere o karar veriyor diyorlar nerdeyse her gittiğinde farklı bir dr muayene ediyor dosyana işliyor. Ben 2 tüp bebek denedim olumsuz sonuçlandı. Bahçeci daha başarı odaklı geldi bana açıkçası önce erkek faktörü sorunu vardı bizde memorial bunu doğru düzgün tedavi etmeden tüp bebeğe başlamıştı bahçecideki hocamız önce tedaviyle iyi spermler elde edicez sonra tüp bebek dedi gerekirse bu süreç 2 seneyi bulabilir dedi ama şükür 6 ayda güzel sonuç aldık ve ilk denemede pozitifi gördük Allahın izniyle, şimdi 29. Haftaya geldim.