Kızlar gecikmenin 11. Günü düne kadar ağrım vardı bugün tık yok dün ama baya belli olan ağrıydı testler negatif avow. Olduğu için diyorum böyle olan var mı ağrım niye geçti anlamıyorum geç döllenme mi oldu acaba akıl verin ya da tecrübelerinizi yazar mısınız