Esma_2003 Merhaba 5.6kez test yaptım aynı marka 10dakika falan silik çizgi çıkdı kan testi verdim beta1di adetime 4gün kala şimdi adetimden 4gün geçdi başqa bir marka denedim 1saat falan sonra silik bir çizgi belirgenleşdi lütfen yorumlarmısınız
Esma_2003 Heqish_ testlerim bu şekilde çıkdı yarım saat falan sonra biri 1saat falan sonra hatda bilemiyorum nasıl olacağını kanda erken diye negatif olur vermiyorum
Esma_2003 nurgaffaroglu adetim 4gün gecikdi acaba geç döllenme ola bilirmi diye düşünüyorum çünkü hiç kuruma çizgisi yaşamadım
aysel00 Kuruma çizgisine benziyor canım üzgünüm ama bu testlerde çok oluyır malesef kan testi verdiyseniz sonuç kesin çıkar Allahım gönlüne göre versin