Sudedemirer Şuanda uyandım ve su içip yatıcaktım bir anda bütün vucudum terledi ellerim bile başım döndü ve gün içinde hep sancım vardı şuanda dahada şidettli karnım çok sert doğum belirtisimi acaba hastaneye gidicem birazdan
sunbloom123 Sudedemirer 36 haftalığım 1-2 haftadır o sıcak basmasını terlemeyi yaşıyorum soğuk su dışında içtiğim sudan bişe anlamıyorum sancı olayıda akşamları ara ara oluyor
elinaz1 Sudedemirer 35+3 de benim de nişanın geldi dr muayene etti yumuşama var dedi akşama sancım başladı 75 80 arası yatış verildi erken doğmasın diye iğne ilaç yapıldı (akciğer geliştirici de yapıldı) çok şükür şuanda sancılarım durdu doktor bi 10 gün daha idare etsek çok iyi olacak dedi . İnşallah sağlıcakla kucağımıza alırız 🤲🏻
Sudedemirer sunbloom123 acile geldim sancılarım yüksek çıktı doğuma alabilirim dedi bekliyorum şusnda 1 saat sonra yine nst bağlayıp karar vericek
Sudedemirer Yazmelegi_ sancılarım çok yüksek çıktı 1 saat sonra yine nst bağlicak bakıcak eğer aynıysa doğuma alabilirim dedi yeme içmeyi yasakladı bekliyorum şuanda 🥹🙏🏻
Sudedemirer Fatma_furkan1996 evet geldim sancılarım düzenli ve yüksek çıktı 1 saat sonra tekrar nst bağlicak eğer aynıysa doğuma alabilirim dedi yeme içmeyi yasakladı
sunbloom123 Sudedemirer sancılarınızın durumu nedir bel kasık ağrıyomu bende ucu ucunayım heycanlıyım hakkında hayırlısı olsun sağlıkla kucağına almak nasip olsun 🙏🌸
Sudedemirer sunbloom123 kasık ağrım yok ama inanılmaz bir bel ağrım var ara ara sancı giriyor resmen ayrılıcak belimden alt karnıma doğru vuran bir ağrı sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hepimiz 🙏🏻🙏🏻
Fatma_furkan1996 elinaz1 bende aynı durumdayım canım 36+2 geçen hafta hemen serum takıldı ciğer geliştirici iğne vuruldum akşama evime geldim kalmak istemedim çocuğum var çünkü ara ara sancılarım oluyor yine bakalım yarın kontrolümüz var