Merhaba herkese, benim kilom yüksek arkadaşlar 110 kg 7 aylık hamileyim hastane çantası için yetişkin bezi bakıyorum ama bedenleri nasıl bilemedim. Kilosu yüksek olup kullanan var mı? Varsa ne kullandınız acaba marka beden vs paylaşır mısınız? Teşekkürler 😊