nerissaa Kızlar bi kaç gündür beyaz akıntım geldi, bugünde kahverengimsi çok açık pembe akıntı geldi aşırı korktum.Doktor fitil önermişti onu kullandım sizce işe yarar mı bebeğe zararı olurmu. Fitilin adı nystafur, kullananlar acil dönüş yapabilir mi
serabis nerissaa ben kullanmadım ama tanıdıgım kullanan kişiler var bebeğin tutunmasını sağlıyormuş zararlı olsa doktor önermez zaten
nerissaa serabis 24.haftadayım. İlaç olarak zarar olabileceğini düşünmedim sadece kanama tarzında akıntım geldiği için korktum