Kızlar merhaba, bugün doktora gittim, kullandığım takviyeleri multivitaminleri hepsini kesti bunlar boşuna kilo aldırıyor annelere dedi. Bebeğimin karın çevresi 3 hafta ilerde şekerden şüphelendi. Takviyelerde şekerini yükseltiyor dedi. Halbuki geçen gittiğim doktor muhakkak takviyelerini kullan aksatma dedi ne yapacağımı şaşırdım. Bu durumla karşılaşan var mı?