Halise27 Bu e bebegin kendi markası olan granül sabundan aldım ama nasil birşeyse hic sevemedim su da topaklanıyor erimiyor bile ama herkes te cok memnun acaba ben mi kullanmasini bilmiyorum.Bende normal tursil gibi sanmıştım ilk aldığımda.
burcuo Halise27 granül sabunlar genelde makinede erimiyor ve bir süre sonra makineyi tıkıyor. En iyisi sıvı deterjan almak, naçizane tavsiyem, granül sabun hiç kullanmayın. Ebebek sıvı deterjan gayet güzel leke çıkarıyor
Halise27 burcuo ben granül sabunu makine için degil de elde yıkama icin almıştım. Kıyafetlerde pütür pütür kalıyor oyle bile erimiyor.
burcuo Halise27 Doğrudur o zaman, ben de başlarda hacı şakir ve dalan kullanmıştım, ama baby me bilemiyorum. Epeydir makine için de sıvıya geçtim.