serabis gebelikte şeker çok onemli canım ben tavsıye edemem yaptır yada yaptırma diye ama kendime yaptığımı soyleyeyım yaptırmadım ama asla boşlamadım da çünkü çok onemli evde sürekli sabah aç 1.saat tokluk 2.saat tokluk ölçüp doktoruma gıdınce hepsını gosterıyorum şekerim var bana dedi biraz daha bekleyelim olmadı insulıne başlayacağız yanı demem o ki canım yaptırmadan da teşhisini koya biliyorlar ben de düşündüm neden risk alayım ki bir çok psf dr onermiyor vardır bildikleri dedim ve iyi ki de oyle yapmışım şimdi haftaya gideceğim dahiliye dr da gostereceğim bakalım ne diycek