merhaba güzel Anneler Benim ilk günden beri içimden geçen isim güneş di büyük kızımın adı öykü ikisi uyumlu gibi gelmişti bana şimdi kime desem hııı güneş dur bakalım başka bulursun diyolar hoş değilmi sizce sonra aklıma gelenler Ayça Miray Melis Nehir Eylül bunlardan yada sizden bir fikir?