buket123_ cherrybloom0 iğnenin etkisi kaybolana kadar yaptım 16.gunde yaptım ama cıkmadı sonrasında yapmadım
buket123_ zeynaa16 çok yoruyor bu süreç bu ikinci denemem 16.gun yapmıştım ama çıkmamıştı geçen ay iğnenin 14.gunu olmustum bu ay neden böyle oldu bilmiyorum
zeynaa16 buket123_ bende akışına bırak yada kan ver yarın en net sonucu alırsın. Progestron kullanıyor musun?
buket123_ zeynaa16 hayır kullanmıyorum adet olucam gibi hissediyorum çıksa 14.gunde çıkıyormuş benimkide çıkardı sizin ilk aşılamanız mı
zeynaa16 buket123_ evet doktorum normal gebelik takibi yaptı sonra aşılama Buda olumsuz çıkarsa tüp olacak büyük ihtimal