Kızlar merhaba ben 13 haftalık gebeyim ama riskli bi gebelik süreci geçiriyorum ikiz başlayıp tek devam eden bı gebeliğim var diğer kese de hala duruyor bu nedenle iyi bı doktora gitmem lazım gittiğim özel bı doktor vardı ama sürekli benden tahlil istiyordu devlette yaptırınca bozuluyodu kadın e bende 2 teste 8 bin veremem her seferinde o yüzden bana bı hastane doktor önerin memnun kaldığınız paraya değil gebelikle ilgilenen bı doktor