Kızlar bugün 36+6 olduk. Pazartesi günü kontrolde doktor bebeğin suyu azalmış dedi. Su gibi akıntım da vardı. Perşembe doğuma gelir gibi gel dedi. Muayenede gelen su bebeğin suyu ise direk doğuma alırız dedi. Sezeryan olacak. Bebeğin kilosu 2900 gelmişti. Küvese girmeyiz değilmi. Dualarınızı bekliyorum inşallah 🙏