Kızlar yarın sabah 7 de çam sakura hastanesine gideceğim rabbim izin verirse yarın sabah kızımla kavuşacağım sezeryan olacağım çok sitresli ve heyecanlıyım genel mi spinalmi olacak bilmiyorum tavsiyeleriniz varmı kayısı kompostası götürcem yanımda inşallah hemen sütüm gelir yanına al alma dediğiniz başka bişey varsa beklerim 😊🩷