Merhaba kızlar bugün 2 bebişime hamiş olduğumu öğrendim. 1. Hamileliğimde doktor seçemediğim için 3 ay çok stres yapmıştım daha sonra Hayat hastanesinde çok memnun kaldığım bir doktorla karşılaştım ve mutlu bi doğum oldu ama şuan o doktor yok ve ben ne yapacağımı yine bilemiyorum. Şehir hastanesinde memnun kaldığınız bi doktor var mı acaba 🥲🥰