Busegungrr bence hangisi kolay geliyorsa, daha az korkunç geliyorsa o ve ne düşünürseniz o başınıza geliyor,sezeryandan korkan bı insandım daha korkunç acı verici geliyordu, normal doğum bir gün çekeceğim ve bitecek diye düşünüyordum, rahatça bebeğimle ilgilenmek istiyordum,çevremde sezeryan olanlar hep zor olduğunu anlatıyordu neyse normal doğum yaptım ve mükemmel geçti diyebilirim sadece bebeğimi kucağıma alacağım ama odaklandım…Sizde hangisi az korkunç geliyorsa onu yapın çünkü sizin için hayırlısı o emin olun …Dilerim kolay ve sağlıkla doğurursunuz