elifmrlll babymom2026 Valla karar veremedim bilmiyorum ikisinden de korkuyorum çevremdekilerden sezeryan olan da var normal olan da kimi zor diyor kimi kolay diyor kişiye göre değişiyor sanırım ya
esralgn babymom2026 evet öyle ama doktor her gördüğünde dönmemiş diyor psikolojik olarak etkileniyorum 😔
bilgeipekumay Merhabalar bnmde 29*6 bebek baş aşağı duruyor 3 haftadır kasilmalarim da var yalancı.sizlerin nasıl geçiyor.
busbusv bilgeipekumay merhaba ben de 29+3 üm nasıl kasılma oluyor sizde. Benim mesaneme baskı yapar gibi sürekli ama anlamıyorum kasılma mı sizinkini tarif edebilir misiniz 🌸
bilgeipekumay busbusv karnım taş gibi oluyor böyle hazımsızlık hissi gibi sonrasında zaten karnım gevşeyince daha iyi anlıyorum kasılma olduğunu beninm.3.gebelik yine de hepsi farklı cidden
Meri03 esralgn benımkıde tam bugün 30 her kontrolde soruyorum hala dönmemiş bende korkuyorum inşallah dönerler
esralgn Meri03 inşallah ya elimizden geleni yapıyoruz olmuyorsa takdiri ilahi diyeceğiz sen bişiler yapıyor musun dönmesi için
Meri03 babymom2026 o zaman erken değil demek ki ilk gebeliğimde 36 falandı heralde geç girmiştim bundan garip geldi
Meri03 esralgn öyle yürüyüş yapıyorum hareketlere geçmedim henüz 32. Haftada kontrolüm var inşallah döner dönmezse doktora sorup yotubedeki egzersizleri yaparım diye düşündüm
busbusv bilgeipekumay anladımm o bende de oluyor anlık ama dediğiniz gibi geçiyor buna dikkat edeyim teşekkürler 🙏🏻
Mineldeva0 Selam kızlar bende bugün 30 adım attım karnımın tam ortasında göbek deşiğinin üstü ağrıyor damar ağrısı gibi korkmalıyım ya ve 30 la gelen pelvis kemik ağrısını demiyorum bile 🥲🥲🥲
babymom2026 Mineldeva0 selam canım. Göbek deligi acisi bende de oluyordu karnimiz gerildikce oluyor korkma