pims Ay abla valla Ben 5 haftalık gebeyim o kadar çok üşüyorum ki anlatamam aşırı enerjim var uyuyamıyorum hıc belırtı vermıyor kusma vb seyler yok eşim gözüme çok güzel gözüküyor yanı anlatamam ev işi yapıyorum yoruluyum diye bana ısın demedi millet uyuyomus hasret kaldım uyurken sanki yokuş aşagı koşuyormusum gibi sıcak su torbası ile yataga giriyorum aksamları üşüyorum iştahım yerınde yanı koku hassasiyeti gelışmedi byle yeşil zeytin yiyorum bıde 😂 habıre sımdı sen dıyınce sasırdım açıktıkca agzıma atıyorum avakado hiç yememiştim limon sıkıp tuzlayıp yiyorum tatlıyıda çayın yanında yiyorum