eedahanevarneyok Kızlar 25 haftalık hamileyim bir kaç haftadır iki kulağımda da nabzımın sesini duyuyorum aşırı rahatsız ediyor bu durumu yaşayan var mı 😏
pablola eedahanevarneyok tansiyonunu bi kontrol ettir bence benim ne zaman biraz yükselse o şekilde hissediyorum normalde hep 10/6 gidiyor 11 12 olduğunda kalp sesim rahatsız ediyor
nagehan2808 eedahanevarneyok gebelikteki nabız artışından kaynaklı oluyor galiba bende de oluyordu yeni yeni geçti özellikle de sessiz sakin bi haldeyken daha çok fark ediliyor
eedahanevarneyok pablola normalde hep 12/7 11/8 falandır şuan 10/5 sanırım tansiyonla da alakalı değil 😥